مانوئل خوزه سرمربي پرسپوليس شد

ارائه مطالب در مورد هر موضوعي

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

مانوئل خوزه سرمربي پرسپوليس شد


      به گزارش ايرنا، اين منبع اعلام کرد که خوزه مربي 66 ساله پس از کش و قوس هاي فراوان به عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب شد.


به نظر مي رسد مانوئل خوزه که باشگاه پرسپوليس از نظر مالي با وي اختلاف داشت به اين باشگاه تخفيف وي‍ژه اي داده است.


مانوئل خوزه پرتغالي متولد 1946 است که شروع مربيگري او در سال 1985 بود. خوزه در سال 1985 کار خود را در اسپورتينگ ليسبون پرتغال آغاز کرد و در سال 1989 اسپورتينگ براگا را برعهده گرفت اما يکسال بعد به تيم سابق خود بازگشت.


وي در سال 1990 به اسپورتينگ رفت و پس از آن بواويشتا را براي ادامه مربيگري خود انتخاب کرد و پس از پنج سال فعاليت در اين به تيم ماريتيمو پيوست.


بنفيکا، يونيائو، الاهلي مصر، بلننس پرتغال، الاهلي مصر، تيم ملي آنگولا، الاتحاد عربستان و الاهلي مصر ديگر تيم هاي او تا سال 2012 بودند.


از افتخارات خوزه مانوئل مي توان به قهرماني، نايب قهرماني و قهرماني جام حذفي با تيم بواويشتا در سال 1991و 1992 اشاره کرد.


همچنين وي سه قهرمان سوپر جام باشگاه هاي آفريقا، نايب قهرماني جام باشگاه هاي آفريقا، چهار بار قهرمان جام باشگاه هاي آفريقا، چهار بار پياپي قهرمان سوپر ليگ مصر، 2 بار قهرمان جام حذفي مصر و 6 بار هم قهرمان ليگ مصر که پنج بار آن پياپي بوده است با تيم الاهلي مصر اشاره کرد.


از افتخارات فردي اين مربي مطرح مي توان به سابقه مربيگري در چهار تيم مطرح پرتغال يعني، بنفيکا، اسپورتينگ ليسبون، براگا و بواويشتا اشاره کرد.


کسب جايزه از رييس جمهور پرتغال، کسب برترين مدال افتخار ورزشي از رييس جمهور مصر، انتخاب به عنوان اولين غير آفريقايي به عنوان برترين مربي سال اين قاره در سال 2006 و همچنين برترين مربي سال پرتغال در سال 2009 از ديگر افتخارات اين مربي مطرح است.


نکته جالبي که در خصوص اين مربي شنيده مي شود، اختلاف بسيار شديدش با کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان است.


وي پنجشنبه در تمرينات حضور پيدا مي کند.


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: